Az online beszélgetés június 9-én lesz elérhető

2020. június 4, Amszterdam – Szeretnél többet tudni a Philips TV & Sound termékek tervezésének üzleti titkairól? Itt a lehetőség. Június 9-én a Philips TV & Sound vezető tervezője, Rod White fog fellépni a Dezeen virtuális tervezői fesztivál színpadán.  Rod White egy inspiráló online beszélgetéshez csatlakozik Marcus Fairs főszerkesztővel, akivel átbeszélik, hogy a tervezés – különösen az európai formatervezés – mekkora szerepet játszik a Philips TV & Sound tévé és audio termékek megalkotásában. A beszélgetés a www.dezeen.com/vdf oldalon lesz elérhető 14:00 órától. Rod White egyike azoknak a vezető tervezőknek a világon, akik megosztják gondolataikat és tapasztalataikat a világ legelső online tervezési fesztiválján. A fesztivált Dezeen – az egyik legbefolyásosabb formatervezési név – kezdeményezte, hogy a technológiai fejlődésről és tervezésről szóló beszélgetés a COVID-19 idején folytatódhasson.

Rod White vezető tervező lenyűgöző múlttal rendelkezik a formatervezés területén. Az Edinburgh-i Művészeti Főiskola bútortervezési képzésének elvégzése után 1991-ben Tokióban kezdte meg karrierjét, ahol a Toshibának tervezte meg a fűtési és hűtési termékeit. Ezt követően különböző beosztásokban kezdett el dolgozni a Philips Designnál, Eindhovenben, Bécsben majd Szingapúrban. Szingapúrban továbbá részmunkaidős oktató volt a Nanyang Szépművészeti Akadémia bútortervezési képzésén. 2009 elején visszatért Hollandiába, a Philips Lifestyle Entertainment termékeinek kreatív igazgatójaként, amelyben egészen a jelenlegi pozíciója betöltéséig dolgozott, ahol megalapozta a Philips TV & Sound európai tervezési filozófiáját.

Európai formatervezés

Az európai dizájn a márka egyik legfontosabb alapja. Az elmúlt években a TP Vision nagyszerű partnermegállapodásokat kötött olyan vezető dizájn- és életmód márkákkal, mint például a Georg Jensen, a Bowers & Wilkins, a Kvadrat, Muirhead és az Abbey Road Studios. A TP Vision partnereivel közösen prémium tévékészülékek és hangeszközök teljes kínálatát hozta létre, amelyek kiváló anyagokból készülnek és nagyszerű megjelenéssel rendelkeznek. Következő lépésként a TP Vision az európai márkatervezési filozófiája alapján bemutatja partnereivel készített terméksorozatait. A Fidelio X3 fejhallgatót Kvadrat és Muirhead alapanyagokból készítették, a Georg Jensen Audio kollekció pedig a felhasznált alapanyagok és formák segítségével mutatja be a valódi európai formatervezést.

A Philips TV & Sound és a VDF

Az online beszélgetés mellett a Philips TV & Sound egy 10 élő videóból álló sorozattal is készül az európai formatervezésről, amelyek később az esemény oldalán elérhetők maradnak. Ebbe beletartoznak a beszélgetések Shahar Livne-vel, Theodora Alfredsdottir-rel, Patternity-vel, Ini Archibong-gal és Teresa van Dongen-nel is.  A virtuális dizájnfesztivál április közepétől június 30-ig tart és már jelenleg is hatalmas sikernek örvend, több száz befolyásos tervező közreműködésével és több mint egymillió videómegtekintéssel